Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

ΠΡΟΣΕΥΧΗ
ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΟΠΤΙΝΑ

Κύριε, βοήθησέ με ν' αντιμετωπίσω μέ ψυχική γαλήνη όλα, όσα θά μού φέρει η σημερινή ημέρα. Βοήθησέ με νά παραδοθώ ολοκληρωτικά στό άγιο θέλημά Σου. Στήν κάθε ώρα τής ημέρας φώτιζέ με καί δυνάμωνέ με γιά τό κάθε τι.
Όποιες ειδήσεις κι άν λάβω σήμερα, δίδαξέ με νά τίς δεχθώ μέ ηρεμία καί μέ τήν ακλόνητη πεποίθηση ότι τίποτε δέν συμβαίνει, χωρίς νά τό επιτρέψεις Εσύ.
Καθοδήγησε τίς σκέψεις καί τά συναισθήματά μου σέ όλα μου τά έργα καί τά λόγια. Στίς απρόοπτες περιστάσεις μή μ' αφήσεις νά ξεχάσω ότι όλα παραχωρούνται από Σένα.
Δίδαξέ με νά συμπεριφέρομαι σέ κάθε μέλος τής οικογένειάς μου καί σ' όλους τούς συνανθρώπους μου μέ ευθύτητα καί σύνεση, ώστε νά μή συγχύσω καί στενοχωρήσω κανένα.
Κύριε, δός μου τή δύναμη νά υποφέρω τόν κόπο καί όλα τά γεγονότα τής ημέρας αυτής, σέ όλη τή διάρκειά της. Καθοδήγησε τή θέλησή μου καί δίσαξέ με νά προσεύχομαι, νά πιστεύω, νά υπομένω, νά συγχωρώ καί ν' αγαπώ. ΑΜΗΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.