Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Ευχαί κατά τό μέτρον τών εικοσιτεσσάρων ωρών τού νυχθημέρου επιγραφόμεναι Ιωάννη τώ Χρυσοστόμω.

α'. Κύριε, μή στερήσης με τών επουρανίων Σου καί αιωνίων αγαθών.

β'. Κύριε, λύτρωσαί με τών αιωνίων κολάσεων.

γ'. Κύριε, είτε λόγω είτε έργω είτε κατά νούν καί διάνοιαν ήμαρτον, συγχώρησόν μοι.

δ'. Κύριε, λύτρωσαί με από πάσης ανάγκης καί αγνοίας καί λήθης καί ραθυμίας καί τής λιθώδους αναισθησίας.

ε'. Κύριε, λύτρωσαί με από παντός πειρασμού καί εγκαταλείψεως.

στ'. Κύριε, φώτισον τήν καρδίαν μου, ήν εσκότισεν η πονηρά επιθυμία.

ζ'. Κύριε, εγώ μέν ως άνθρωπος αμαρτάνω, Σύ δέ ως Θεός ελέησόν με.

η'. Κύριε, ίδε τήν ασθένειαν τής ψυχής μου, καί πέμψον τήν χάριν Σου εις βοήθειάν μου, ίνα εν εμοί δοξασθή τό όνομά Σου τό άγιον.

θ'. Κύριε Ιησού Χριστέ, έγγραψον τό όνομα τού δούλου Σου εν βίβλω ζωής, χαριζόμενός μοι καί τέλος αγαθόν.

ι'. Κύριε ο Θεός μου, ουκ εποίησα ουδέν αγαθόν αλλ' ερξαίμην ποτέ τή ευσπλαγχνία Σου.

ια'. Κύριε, βρέξον εις τήν καρδίαν μου τήν δρόσον τής χάριτός Σου.

ιβ'. Κύριε ο Θεός τού ουρανού καί τής γής, μνήσθητί μου τού αμαρτωλού, τού αισχρού, τού πονηρού καί βεβήλου κατά τό μέγα έλεός Σου, όταν έλθης εν τή βασιλεία Σου.

ιγ'. Κύριε, εν μετανοία με παράλαβε καί μή εγκαταλίπης με.

ιδ'. Κύριε, μή εισενέγκης με είς πειρασμόν.

ιε'. Κύριε, δός μοι έννοιαν αγαθήν.

ιστ'. Κύριε, δός μοι δάκρυον καί μνήμην θανάτου καί κατάνυξιν.

ιζ'. Κύριε, δός μοι τών λογισμών μου εξαγόρευσιν.

ιη'. Κύριε, δός μοι ταπείνωσιν, εκκοπήν θελήματος καί υπακοήν.

ιθ'. Κύριε, δός μοι υπομονήν, μακροθυμίαν καί πραότητα.

κ'. Κύριε, εμφύτευσον εν εμοί τήν ρίζαν τών αγαθών, τόν φόβον Σου.

κα'. Κύριε, αξίωσόν με αγαπάν Σε εξ όλης μου τής ψυχής, καί τής διανοίας, καί τής καρδίας, καί τηρείν εν πάσι τό θέλημά Σου.

κβ'. Κύριε, σκέπασόν με από τε ανθρώπων πονηρών, καί δαιμόνων καί παθών, καί από παντός μή προσήκοντος πράγματος.

κγ'. Κύριε, ως κελεύεις, Κύριε, ως γινώσκεις, Κύριε, ως βούλει γενηθήτω τό θέλημά Σου εν εμοί.

κδ'. Κύριε, τό Σόν θέλημα γενέσθω καί μή τό εμόν.

Πρεσβείαις καί ικεσίαις τής Παναγίας Θεοτόκου καί πάντων τών Αγίων Σου ότι ευλογητός εί εις τούς αιώνας. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.