Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

ΚΥΡΙΑΚΗ ΛΔ'.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ

( Από τής 30 Δεκεμβρίου έως 5 Ιανουαρίου )

Προκείμενον. Ήχος α'.

Σώσον, Κύριε, τόν λαόν σου καί ευλόγησον τήν κληρονομίαν σου.

( Ψ. 27, 9 )

Στίχ. Πρός σέ, Κύριε, κεκράξομαι, ο Θεός μου.

( Ψ. 27 , 1 )

Πρός Τιμόθεον Β' επιστολής Παύλου τό Ανάγνωσμα.

( δ' 5-8 )

Τέκνον Τιμόθεε, νήφε εν πάσι, κακοπάθησον, έργον ποίησον ευαγγελιστού, τήν διακονίαν σου πληροφόρησον. Εγώ γάρ ήδη σπένδομαι, καί ο καιρός τής εμής αναλύσεως εφέστηκε. Τόν αγώνα τόν καλόν ηγώνισμαι, τόν δρόμον τετέλεκα, τήν πίστιν τετήρηκα λοιπόν απόκειταί μοι ο τής δικαιοσύνης στέφανος, όν αποδώσει μοι ο Κύριος εν εκείνη τή ημέρα, ο δίκαιος κριτής, ου μόνον δέ εμοί, αλλά καί πάσι τοίς ηγαπηκόσι τήν επιφάνειαν αυτού.

Εκ τού κατά Μάρκον αγίου Ευαγγελίου.

( α' 1-8 )

Αρχή τού ευαγγελίου Ιησού Χριστού, Υιού τού Θεού. Ως γέγραπται εν τοίς Προφήταις, ιδού εγώ αποστέλλω τόν Άγγελόν μου πρό προσώπου σου, ός κατασκευάσει τήν οδόν σου έμπροσθέν σου. Φωνή βοώντος εν τή ερήμω Ετοιμάσατε τήν οδόν Κυρίου, ευθείας ποιείτε τάς τρίβους αυτού. Εγένετο Ιωάννης βαπτίζων εν τή ερήμω καί κηρύσσων βάπρισμα μετανοίας εις άφεσιν αμαρτιών. Καί εξεπορεύετο πρός αυτόν πάσα η Ιουδαία χώρα καί οι Ιεροσολυμίται, καί εβαπτίζοντο πάντες εν τώ Ιορδάνη ποταμώ υπ' αυτού, εξομολογούμενοι τάς αμαρτίας αυτών. Ήν δέ Ιωάννης ενδεδυμένος τρίχας καμήλου καί ζώνην δερματίνην περί τήν οσφύν αυτού, καί εσθίων ακρίδας καί μέλι άγριον. Καί εκήρυσσε λέγων Έρχεται ο ισχυρότερός μου οπίσω μου, ού ουκ ειμί ικανός κύψας λύσαι τόν ιμάντα τών υποδημάτων αυτού. Εγώ μέν εβάπτισα υμάς εν ύδατι αυτός δέ βαπτίσει υμάς εν Πνεύματι αγίω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.