Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Β'.

Τώ αγγέλω τής εν Εφέσω εκκλησίας γράψον τάδε λέγει ο κρατών τούς επτά αστέρας εν τή δεξιά αυτού, ο περιπατών εν μέσω τών επτά λυχνιών τών χρυσών


2 οίδα τά έργα σου καί τόν κόπον σου καί τήν υπομονήν σου, καί ότι ου δύνη βαστάσαι κακούς, καί επείρασας τούς λέγοντας εαυτούς αποστόλους είναι, καί ουκ εισί, καί εύρες αυτούς ψευδείς


3 καί υπομονήν έχεις, καί εβάστασας διά τό όνομά μου, καί ου κεκοπίακας.


4 αλλά έχω κατά σού, ότι τήν αγάπην σου τήν πρώτην αφήκας.


5 μνημόνευε ούν πόθεν πέπτωκας, καί μετανόησον καί τά πρώτα έργα ποίησον ει δέ μή, έρχομαί σοι ταχύ καί κινήσω τήν λυχνίαν σου εκ τού τόπου αυτής, εάν μή μετανοήσης.


6 αλλά τούτο έχεις, ότι μισείς τά έργα τών Νικολαϊτών, ά καγώ μισώ.


7 Ο έχων ούς ακουσάτω τί τό Πνεύμα λέγει ταίς εκκλησίαις. Τώ νικώντι δώσω αυτώ γαγείν εκ τού ξύλου τής ζωής, ό εστιν εν τώ παραδείσω τού Θεού μου.


8 Καί τώ αγγέλω τής εν Σμύρνη εκκλησίας γράψον τάδε λέγει ο πρώτος καί ο έσχατος, ός εγένετο νεκρός καί έζησεν


9 οίδά σου τά έργα καί τήν θλίψιν καί τήν πτωχείαν αλλά πλούσιος εί καί τήν βλασφημίαν εκ τών λεγόντων Ιουδαίους είναι εαυτούς, καί ουκ εισίν, αλλά συναγωγή τού σατανά.


10 μηδέν φοβού ά μέλλεις παθείν. ιδού δή μέλλει βαλείν ο διάβολος εξ υμών εις φυλακήν ίνα πειρασθήτε, καί έξετε θλίψιν ημέρας δέκα. γίνου πιστός άχρι θανάτου, καί δώσω σοι τόν στέφανον τής ζωής.


11 Ο έχων ούς ακουσάτω τί τό Πνεύμα λέγει ταίς εκκλησίαις. Ο νικών ου μή αδικηθή εκ τού θανάτου τού δευτέρου.


12 Καί τώ αγγέλω τής εν Περγάμω εκκλησίας γράψον τάδε λέγει ο έχων τήν ρομφαίαν τήν δίστομον τήν οξείαν


13 οίδα τά έργα σου καί πού κατοικείς όπου ο θρόνος τού σατανά καί κρατείς τό όνομά μου, καί ουκ ηρνήσω τήν πίστιν μου καί εν ταίς ημέραις αίς Αντίπας ο μάρτυς μου ο πιστός, ός απεκτάνθη παρ' υμίν, όπου ο σατανάς κατοικεί.


14 αλλά έχω κατά σού ολίγα, ότι έχεις εκεί κρατούντας τήν διδαχήν Βαλαάμ, ός εδίδαξε τόν Βαλάκ βαλείν σκάνδαλον ενώπιον τών υιών Ισραήλ καί φαγείν ειδωλόθυτα καί πορνεύσαι.


15 ούτως έχεις καί σύ κρατούντας τήν διδαχήν τών Νικολαϊτών ομοίως


16 μετανόησον ούν ει δέ μή, έρχομαί σοι ταχύ καί πολεμήσω μετ' αυτών εν τή ρομφαία τού στόματός μου.


17 Ο έχων ούς ακουσάτω τί τό Πνεύμα λέγει ταίς εκκλησίαις. Τώ νικώντι δώσω αυτώ τού μάννα τού κεκρυμμένου, καί δώσω αυτώ ψήφον λευκήν, καί επί τήν ψήφον όνομα καινόν γεγραμμένον, ό ουδείς οίδεν ει μή ο λαμβάνων.


18 Καί τώ αγγέλω τής εν Θυατείροις εκκλησίας γράψον τάδε λέγει ο υιός τού Θεού, ο έχων τού οφθαλμούς αυτού ως φλόγα πυρός, καί οι πόδες αυτού όμοιοι χαλκολιβάνω


19 οίδά σου τά έργα καί τήν αγάπην καί τήν πίστιν καί τήν διακονίαν καί τήν υπομονήν σου, καί τά έργα σου τά έσχατα πλείονα τών πρώτων.


20 αλλά έχω κατά σού ολίγα, ότι αφείς τήν γυναίκά σου Ιεζάβελ, ή λέγει εαυτήν προφήτιν, καί διδάσκει καί πλανά τούς εμούς δούλους πορνεύσαι καί φαγείν ειδωλόθυτα.


21 καί έδωκα αυτή χρόνον ίνα μετανοήση, καί ου θέλει μετανοήση, καί ου θέλει μετανοήσαι εκ τής πορνείας αυτής.


22 ιδού βάλλω αυτήν εις κλίνην καί τούς μοιχεύοντας μετ' αυτής εις θλίψιν μεγάλην, εάν μή μετανοήσωσιν εκ τών έργων αυτής,


23 καί τά τέκνα αυτής αποκτενώ εν θανάτω, καί γνώσονται πάσαι αι εκκλησίαι ότι εγώ ειμι ο ερευνών νεφρούς καί καρδίας, καί δώσω υμίν εκάστω κατά τά έργα υμών.


24 υμίν δέ λέγω τοίς λοιποίς τοίς εν Θυατείροις, όσοι ουκ έχουσι τήν διδαχήν ταύτην, οίτινες ουκ έγνωσαν τά βαθέα τού σατανά, ως λέγουσιν ου βάλλω εφ' υμάς άλλο βάρος


25 πλήν ό έχετε κρατήσατε άχρις ού άν ήξω.


26 Καί ο νικών καί ο τηρών άχρι τέλους τά έργα μου, δώσω αυτώ εξουσίαν επί τών εθνών,


27 καί ποιμανεί αυτούς εν ράβδω σιδηρά, ως τά σκεύη τά κεραμικά συντριβήσεται, ως καγώ είληφα παρά τού πατρός μου,


28 καί δώσω αυτώ τόν αστέρα τόν πρωϊνόν.


29 Ο έχων ούς ακουσάτω τί τό Πνεύμα λέγει ταίς εκκλησίαις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.