Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Αγίου Θεοφάνους τού Εγκλείστου

Πάντοτε νά στρέφεσαι στόν Χριστό

Όλα τά προβλήματά μου εγείρονται στόν αόρατο νού μου καί στήν καρδιά. Γι' αυτό ακριβώς χρειάζομαι έναν αόρατο Σωτήρα, ο Οποίος νά γνωρίζη τήν καρδιά μου. Άν πειράζεσαι από κάποια εμπαθή κίνησι (έχθρα, οργή, ζήλεια, μίσος, λιγοψυχία, φιλαυτία, θέλημα, απαιτήσεις τών αισθήσεων), σπεύσε καί μέ τήν πιό οδυνηρή αυτογνωσία στρέψου στόν Χριστό. Άν περιβάλλεσαι σάν νέφος από σκοτάδι, αμφιβολία ή απελπισία, επικαλέσου τό Όνομά Του μέ όλη σου τήν καρδιά. Σ' Αυτόν θά βρής γνώσι, εμπιστοσύνη καί ειρήνη. Καί άν δέν θέλης νά υφίστασαι τήν συνεχή ενόχλησι τού εχθρού, νά επαναλαβάνης συνεχώς στήν καρδιά σου τήν ευχή τού Ιησού, <<Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ τού Θεού, ελέησόν με τόν αμαρτωλόν>>. Άν η προσευχή μου είναι ειλικρινής, ο Κύριος πάντοτε θά διώχνη τόν πειράζοντα, ο οποίος γίνεται δυνατός μόνον εξ αιτίας τής δικής μου παρεκκλίσεως. Ο αόρατος εχθρός λοιπόν έχει τόν αόρατο Θεό εναντίον του, τόν Δυνατό, τόν Παντοδύναμο.Γι' αυτό, πάντοτε νά στρέφεσαι στόν Χριστό καί νά Τόν σκέπτεσαι συνεχώσ, καί τότε θά σώζης καί τόν εαυτό σου καί τούς άλλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.