Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΣΤ'.


Στίχ. 1-16. Συστάσεις καί χαιρετισμοί.

Συνίστημι δέ υμίν Φοίβην τήν αδελφήν ημών, ούσαν διάκονον τής εκκλησίας τής εν Κεγχρεαίς, 
2 ίνα αυτήν προσδέξησθε εν Κυρίω αξίως τών αγίων καί παραστήτε αυτή εν ώ άν υμών χρήζη πράγματι καί γάρ αύτη προστάτις πολλών εγενήθη καί αυτού εμού. 
3 Ασπάσασθε Πρίσκιλλαν καί Ακύλαν τούς συνεργούς μου εν Χριστώ Ιησού, 
4 οίτινες υπέρ τής ψυχής μου τόν εαυτών τράχηλον υπέθηκαν, οίς ουκ εγώ μόνος ευχαριστώ, αλλά καί πάσαι αι εκκλησίαι τών εθνών, καί τήν κατ' οίκον αυτών εκκλησίαν. 
5 ασπάσασθε Επαίνετον τόν αγαπητόν μου, ός εστιν απαρχή τής Αχαΐας εις Χριστόν. 
6 ασπάσασθε Μαριάμ, ήτις πολλά εκοπίασεν εις ημάς. 
7 ασπάσασθε Ανδρόνικον καί Ιουνίαν τούς συγγενείς μου καί συναιχμαλώτους μου, οίτινές εισιν επίσημοι εν τοίς αποστόλοις, οί καί πρό εμού γεγόνασιν εν Χριστώ. 
8 ασπάσασθε Αμπλίαν τόν αγαπητόν μου εν Κυρίω. 
9 ασπάσασθε Ουρβανόν τόν συνεργόν ημών εν Χριστώ καί Στάχυν τόν αγαπητόν μου. 
10 ασπάσασθε Απελλήν τόν δόκιμον εν Χριστώ. ασπάσασθε τούς εκ τών Αριστοβούλου. 
11 ασπάσασθε Ηρωδίωνα τόν συγγενή μου. ασπάσασθε τούς εκ τών Ναρκίσσου τούς όντας εν Κυρίω. 
12 ασπάσασθε Τρύφαιναν καί Τρυφώσαν τάς κοπιώσας εν Κυρίω. ασπάσασθε Περσίδα τήν αγαπητήν, ήτις πολλά εκοπίασεν εν Κυρίω. 
13 ασπάσασθε Ρούφον τόν εκλεκτόν εν Κυρίω καί τήν μητέρα αυτού καί εμού. 
14 ασπάσασθε Ασύγκριτον, Φλέγοντα, Ερμάν, Πατρόβαν, Ερμήν καί τούς σύν αυτοίς αδελφούς. 
15 ασπάσασθε Φιλόλογον καί Ιουλίαν, Νηρέα καί τήν αδελφήν αυτού, καί Ολυμπάν καί τούς σύν αυτοίς πάντας αγίους. 
16 ασπάσασθε αλλήλους εν φιλήματι αγίω. ασπάζονται υμάς αι εκκλησίαι τού Χριστού.

Στίχ. 17-20. Προσοχή από τούς ψευδοδιδασκάλους.

17 Παρακαλώ δέ υμάς, αδελφοί, σκοπείν τούς τάς διχοστασίας καί τά σκάνδαλα παρά τήν διδαχήν ήν υμείς εμάθετε ποιούντας, καί εκκλίνατε απ' αυτών 
18 οι γάρ τοιούτοι τώ Κυρίω ημών Ιησού Χριστώ ου δουλεύουσιν, αλλά τή εαυτών κοιλία, καί διά τής χρηστολογίας καί ευλογίας εξαπατώσι τάς καρδίας τών ακάκων 
19 η γάρ υμών υπακοή εις πάντας αφίκετο. χαίρω ούν τό εφ' υμίν θέλω δέ υμάς σοφούς μέν είναι εις τό αγαθόν, ακεραίους δέ εις τό κακόν. 
20 ο δέ Θεός τής ειρήνης συντρίψει τόν σατανάν υπό τούς πόδας υμών εν τάχει. Η χάρις τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μεθ' υμών. 

Στίχ. 21-24. Άλλοι χαιρετισμοί. 

21 Ασπάζονται υμάς Τιμόθεος ο συνεργός μου, καί Λούκιος καί Ιάσων καί Σωσίπατρος οι συγγενείς μου. 
22 ασπάζομαι υμάς εγώ Τέρτιος ο γράψας τήν επιστολήν εν Κυρίω. 
23 ασπάζεται υμάς Γάϊος ο ξένος μου καί τής εκκλησίας όλης. ασπάζεται υμάς Έραστος ο οικονόμος τής πόλεως καί Κούαρτος ο αδελφός. 
24 Η χάρις τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού μετά πάντων υμών αμήν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.