Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Στίχ. 32-42. Νά ομολογώμεν τήν πίστιν μας εις τόν Χριστόν.

32 Πάς ούν όστις ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν τών ανθρώπων, ομολογήσω καγώ εν αυτώ έμπροσθεν τού πατρός μου τού εν ουρανοίς
33 όστις δ' άν αρνήσηταί με έμπροσθεν τών ανθρώπων, αρνήσομαι αυτόν καγώ έμπροσθεν τού πατρός μου τού εν ουρανοίς.
34 Μή νομίσητε ότι ήλθον βαλείν ειρήνην επί τήν γήν ουκ ήλθον βαλείν ειρήνην, αλλά μάχαιραν.
35 ήλθον γάρ διχάσαι άνθρωπον κατά τού πατρός αυτού καί θυγατέρα κατά τής μητρός αυτής καί νύμφην κατά τής πενθεράς αυτής
36 καί εχθροί τού ανθρώπου οι οικιακοί αυτού.
37 Ο φιλών πατέρα ή μητέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος καί ο φιλών υιόν ή θυγατέρα υπέρ εμέ ουκ έστι μου άξιος
38 καί ός ου λαμβάνει τόν σταυρόν αυτού καί ακολουθεί οπίσω μου, ουκ έστι μου άξιος.
39 ο ευρών τήν ψυχήν αυτού απολέσει αυτήν, καί ο απολέσας τήν ψυχήν αυτού ένεκεν εμού ευρήσει αυτήν.
40 Ο δεχόμενος υμάς εμέ δέχεται, καί ο εμέ δεχόμενος δέχεται τόν αποστείλαντά με.
41 ο δεχόμενος προφήτην εις όνομα προφήτου μισθόν προφήτου λήψεται, καί ο δεχόμενος δίκαιον εις όνομα δικαίου μισθόν δικαίου λήψεται.
42 καί ός εάν ποτίση ένα τών μικρών τούτων ποτήριον ψυχρού μόνον εις όνομα μαθητού, αμήν λέγω υμίν, ου μή απολέση τόν μισθόν αυτού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.